返埋金日陸運就GG A_A.,開心死.,

7點起身又同牙媽嗌下交先安樂.,

去到之後接左個社4x1跑.,.本黎我地打算我&昆哥&何狗&樂滔一隊.,

點知報名果陣凸多左個.,佢仲話自己跑12秒幾/100米.,

咁咪我同何狗是但簡一個落副隊咯.,本黎我入左主隊.原因是我系主隊跑2棒.,直線我比何狗快.,,但因為何狗堅持話跑副隊就唔跑.,最後搞到o差包剪鎚-.-.,

'12秒幾'同何狗2個o差贏我t^t.,...最後所以佢地入左主隊.,

諗住.,跑副隊都無3甲嫁啦.,咪順口問下佢地?s/100米之後 9up 十卜牙d副隊隊員咯.,點知頭2個都話自己13秒尾14秒頭/ 100.,諗住.,掂牙金次a_a.我地team d人咁平均,有第4.,5

掛.,起馬唔洗包尾.,點知問埋最尾一個.,佢好成實.,直接講.,15秒尾16頭.,我頹晒 ., [ 囧rz ]  ~~

開跑.,第1線唔錯.,我第2線拎棒果陣竟然唔記得一路走一路接棒-口-.,但果次唔知做咩-.,-.,我咁跑但我前面都系得傑傑同jason系我前面.,但我唔肯定我系咪第3.,不過應該有第4掛.

點知.,12秒幾果個主隊竟然2棒包尾.,.,onj.,如果佢唔拎尾.,i feel.,喜樂起馬有牌拎.,but i felt 滿意.,因為我金次跑得好開心^o^

之後Lunch 2個J ., jason 同 j心.,2個鬥盲.,一個撞玻璃門一個撞登柱定垃圾筒-.,-..,笑死我地成班~^o^~'

                                                                         To day .,so good;'!

arrow
arrow
    全站熱搜

    gamexister0440 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()