加油~! ., 撐左3年啦.,.

我唔知e3年有無令你開心過.,.但系.,

我見到你同佢一齊.,見到你笑.,我以前會妒忌.,

但家陣唔會啦.,以後.,見到你.,同佢一齊.,你笑.,

我都一定會笑.,.

 

 

            我既生日願望:, .  大笠宏可以盡快好返.,

                                    King kong唔洗留班.,

                                    娟搵到自己鍾意既人同最鍾意佢既人.,

                                    yukyuk可以溝到自己鍾意既女仔.,

                                    yuyu快d到16歲.,

                                    小冰可以努力讀書搵到愛人.,

                                    大舊&飯.,祝妳快樂.,.

                                    鍾b可以快高長大.,~

                                    soben 程程友誼永固.,

                                    傑傑搵到好fd.,

                                    ...............其他略打.,*_ *"

arrow
arrow
    全站熱搜

    gamexister0440 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()