唉.,最近我見到太多野.,.發生太多事.,.老實講金次quiz我都feel我奶野.,

琴晚我又去左海濱祈禱.,.但果個將會系我最後一個願望.,..

的確.我而家集中唔到精神溫書.,...就連.,我一向比較有信心既記憶力.,.都好似捨我而去.,.

金日.,.去音樂會.,.系車入面.,系車出面.,都令我見到好多野.,.佢地成班系度玩.,.cki仲表演傳說中既"噴冰池"..,and then........

系出面.,我都見到佢.,.

i was feeling sad '.,

我仲煩緊.,.點樣好呢.,........

我知文哥好努力咁拉返我起身.,佢起馬想幫我.,.但原因系為左錢定為左想幫我.,..

總之,.,好多謝佢.,...但.,.我諗我金次又會令佢失望.,...& sorry.,

so boring...,.

arrow
arrow
    全站熱搜

    gamexister0440 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()