男人.,做唔到大方.,起馬都唔應該小氣啦.,.

我未見過d男人升到F3之後除左身體上有成長之後居然其他野同F1一樣.,

又系人地背後講人壞話.,又搞小動作.,.仲要鬼咁串.,

老實講你系好打.,有用?.?

做人做到你咁小氣又只系識踩人.,仲要自己錯都唔認.,又要疑心重.,你做男人黎做咩?.?

切左條Jer比何狗or鍾b算啦.,一味系度扮晒野咁.,我已經盡量改到唔講人壞話.,起馬家陣我未試過同其他人講人地壞話.,

我都唔明點解你做男人做得咁賤,.

又無禮貌.,令仔&好打大晒?.你咁既性格仲好意思話人地幼稚-.,.-.,簡直gag到無倫.,

仲成日話人地講野屈機.,你自己咪又系咁.,系咁講一定一定.,我肯定我肯定咁.,?.,

大把錯人地廢事話你炸.,話完你你自己又扮晒野唔認錯.,有人證話你果陣你又扮晒野扯開話題.,

做男人做著你咁.,

                                           Please save more '

arrow
arrow
    全站熱搜

    gamexister0440 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()