Today.,我陸運會衰左系4x4.,仲搞到抽筋.,.但我估唔到聽日要quiz咯.,

                  金日我號步果陣.,我帶住果條紅繩.,但最後發現.,.我需要既.,唔系e條.,.此終.,.2條紅繩有分別.,我需要既果條.,.唔會出現系我既手上.,.

           返到屋企同佢傾左幾句.,.我個心又開始沉返.,.

                                               的確.,.佢曾經直接講佢地系fd.,唔會有野發生.,但我此終此終.,.唔鍾意亦接受唔到.,.E種feel.,

                  By the way.,我無權亦唔會更無能力去管束或阻止任何事發生.,.

 

                         & 祝萍姐生日快樂., 心想事成.,*         

 

 

                                                          我錯了 淚干了 放手了 后悔了
                                                          只是回憶的音樂盒在旋轉著 要怎么停呢..?



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    gamexister0440 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()