細個果陣.,牙麻每日都會帶我去飲茶...,每日都會買一件玩具比我..,果時佢已經五十尾6十頭..

佢收入並唔多.,,.只系得老豆同牙媽有比下錢..姑媽都有比..,不過較少...牙叔果陣仲未開始做野...

到我唔玩玩具果陣..,我屋企人幫我數過我大約有3.,4., 百件玩具..已經無數被我催毀過既果d...,

 

到我小學..,我 3 - 4 年級系系內地讀過書..., 果陣都系麻麻照顧我..,果陣我住系老師屋企..,星期5.,6,日先返麻度..,

直到4年級中後段.,.老豆同牙媽關系惡化&破裂.,  

有一個星期5..,本應系牙麻黎學校接我....,我4 點 o凌 5點 幾放.,  我果日等左好耐都唔見麻麻.,等到7點幾..,果日落住大雨...,'

最後系牙媽黎接我返去..,果日.,全屋既人都基乎出左去搵麻麻.., 果日..麻麻開始病...,佢話佢一個人唔知點解行左去舊屋 / 唔知邊間廟..,但最後清醒返自己返左黎..,

佢再照顧唔到牙妹既成長..,佢曾經照顧過我表姐.,我.., 我同表姐感情好好..,佢好錫我..,

到我中學..,麻麻開始入院,..曾經好轉過..,出過院...,但..最後入返去...,

直至11月22日08年...,

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    gamexister0440 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()