金日去左打閃避球.,所以無去到中文補習班.,睇黎又比人屌-‧-...{ 閃避球由f1贏左 = . = }

之後去左打手球.....個教練同老師我隻手之前傷左又唔信..,又要唔比我走又唔比我練

有意思咩? 勁無mood..

之後同肥婆sms....

我知我好多野都應該同佢講...,但...,.我好驚會煩到佢...,我介意比人煩.,我更介意我煩到其他人...

返到黎...,.已經無晒mood....

 

{ 閃避球唔應該輸比粒星果隊...系我策略上出錯.... }

{ 我應該可以對佢講更多心事..., 但我真系有好多野...,唔可以比你知...唔好嬲啦...好無? }

{ 我手球應該可以做好d..,下次要認真少少 * }

arrow
arrow
    全站熱搜

    gamexister0440 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()