11月7日., - 返左內地睇牙妹同麻麻.,

                 果日返到去之後出左去行街.,行行下落大雨-口-.,'

                 之後就搵埋貓姐.,智智.,4個人齊齊食面-.,.,.-...'

                 之後貓姐系度問埋D問題引我同智智笑-.,.- { 事實上系智智笑搞到我笑= =;; }

                 之後我地飲丫飲.,由9點半坐到2點.,.4個人飲左16枝酒.,.但事實上-_-.,貓姐次次都系一紙杯一紙杯咁飲,.我地3個就一碗碗-.,-.,.

11月8日.,打算走嫁啦.,.點知打牌打到過晒鍾-.,-.,.打左8粒鍾.,.我估唔到我仲系60粒a臭馬一粒無少又無凸-.,-.'.早知早走早著廢事晒時間-.,-;;

11月9日.,俊哥哥生日.,.但我一走就返到香港.,慶祝唔到佢tim.,..返到黎明哥去左接我.,.之後上到黎hea左陣.,.想打波.,點知個頭痛到鬼咁-.,-.....

               最後打算打埋e篇撚屌野沖個涼就開始冬眠-.,-;

                                                                                                          

                                              

arrow
arrow
    全站熱搜

    gamexister0440 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()